![]() | |
Hye semua...sorry da lama tgalkan blog kesayangan niey,,,,dah berabuk balik...fuhhh pnt nk cucie habuk eyyy,,,maklum arr...dh la smlm tenet lmbab...terpaksa mgkir jnji ngn kwn cik Elyssa yg cantik..dyla...sory dyla...cik Elyssa p bercuty sakan cuty sem niey....bnyak tmpat gak p..ngan b boy...family n kawan2///love it...mwahhhh...love that moment...oke niey Elyssa nk ctew sal trip g genting aritu... 17/12/2011 aritu Elyssa g genting ngn b boy,,,pra honeymoon la...(tp x buat apa ehh)...juz jln2...urmm..sampai kat genting area pkul bpa x ingt eyy...oke mula2 En saifol mls nk driving keats so kita org naek skyway..(keta kabel)..pegie n balik Rm12...so 2 orang RM24 la kan...berbaloi la dari nk nek ngan keta....then..Elyssa beli larhh tiket msok...urm...outdoor indoor...n Elyssa chose yg sng...all door...hehhe so bole jew outdoor or indoor....price dia RM68 sorg...dua org so RM136....smua d sponser by Elyssa...sb En saifol da sponser mnyK ketA,,,HEHHE... (^_^)...oke tgok la pic ea,,,tp x bnyak sgt sb klUT dok men ja...nak nek yg tgi2 pon x sb cyan En saifol tkt dye pening x bole drive balik...hhehhehe... naek ats pkai keta kabel..coz b boy mls drive... firstly at star walk...indoor.... ececcce,,,mcm artist x...artistic ada la kan... yehaaa...kuda kepang... ensem boy cayer.. +_+ view dari ats... superman track...best giler menerap smbil melayang...tp x nek pon...gayat kolam ikan....how nice... he again.... mini roller coaster...wahh so cool...outdoor park track... indoor inside mall... muke teruja tgok map....smbil sesat...gedikk... batu nissan...+ mazda b boy...mohamad saifol view mayb for chnese new yea... perghhh.... plusss perghhh... +_* sweet view..maceh b boy.. dye... bus bus bus.... mehhh cnie ckgu nk ajar... =_* erkkkk...muka apa nieyyy... comey ngat la tue eaaa,,, time to boating...fuhh best2...kayuh2 lam tasek..lau jato cmna... snap 1 2 3...klikkk snyum takowt... view dari aq... dinosour park... tlg tlg dh nk kena mam ngn dye... takot ngat ehhh cover ensem arr... sebijik sama kan kan... titi gntung... grrrr... tgok ats tue... +_* sama x ngn dye.... suke bunga... ouchhhh.... overdose... A give from g.hgland... to bmm (bakal mak mertua..) to me n b boy... to my fren.. to mohamad saifol... from mohamad saifol...thx syg ku.... his tshrt,,,,like this colour damn much... ehhh tersesat la 1 gmba...hehhehe.... cinta mu terukir dibintang...hehhe... silap adjust tripod... muka letih nk balik...bye... Seronok ngat....ase nk g mcm2 tmpat....nty elyssa write entry about honeymoon kat laketown lak ngan kwn2 n b boy...n cinta syg resort carnival water park ngan niece n b boy also....bye mwahhhh...da nantok....zzzzzz P/s:::nty nk try g sunway lagoon lak ngn b boy...nk paksa nek |
Tuesday, 21 February 2012
genting trip with lubely hunny +_+
Saturday, 18 February 2012
Asesori terbaeK yg Stylekan korg *_^
![]() |
| Hye semua...hye hye n hye,,,,,,alolo....gedik ngat eh Elyssa eyy ann..arinie nk kongsi PAsal AKSESORI YANG PATUT KITA ADA.... Msti ada orang Tanya...aksesori apa plak...apa yang penting sangat dgan aksesori tue...CMNIE untuk menambahkan stylish diri...move up la syg ke dpn ngan plbagai aksesori yg mampu wat pnampilan kita menarik...x caya kew... OKE JOM TERJAHHH... TALI PINGGANG OR BELT... Ehh jgn salah sangka...bukannya tali pinggang biasa tue...tapi tali pinggang yg stylish yg sesuai dipadankan dgn dress hitam kew,,,gaun kew...blaus tunik or blazer korg yg comel momel tue lah....oke try korg pilih warna yg terang n menarik purple kew...merah or biru...tp Elyssa lebih suka warna coklat muda,,,,ha mcm yg elyssa pakai ngn gaun pokka dot eyy....cmne...nmpak bnda tue simple kan...tp bergaya... +_+ CLUTH.. Then penampilan korg pon akn mnarik dgn adanya cluth....xpyh la kan bwk handbag nk g kemana pon....ssh..kalau bwak cluth kan sng...cari la cluth yg bsr tok ltak brg2 kperluan kamu...tmbah menarik kalau cluth kamu dai kulit...cer try...alah x pyh la beli yg original...pkai jew yg murah asal nmpak mhl...beg BONia tp mcm prada...hehhehehe...boleh??? oke niey Cluth kesayangan Elyssa...warna putih...kwn Elyssa plak cluth bebulu coklat dye...comel...mse niey...opsss 18 taon...3 taon lps...tp cluth niey ttp smpan taw... SKARF... OKE...skarf pulak bukan hanya untuk cntikkan pnampilan...halang dari kesejukan...tp nmpak ag stylish kan....juz ltak kat leher or belit kan sikit...sesuai dgn pakaian yg lebih santai mcm tshrt n legging...jeans or long skirt...boleh jugak belitkan di pinggang bentukkan reben...ohh swett...colour menarik FUCSHIA...PurPle oren N coklAt...tp Elyssa pilih warna warni...hehhehe...ce teka...niey masa kat genting la..HOLiday wit b boy... PERHIASAN DIRI... OKE THE LASTLY....mana ada prempuan yg xd rantai...gelang...gelang kaki tgn or cncin kan...msty ada,,,,tmbh a cute rayban n so on...xslh la lau nk paki anting2 bsr n tebal...cntik apa...then aksesori jugak boleh ubah penampilan korg...xpyh la smpai bli habib jewel...ckup silver pon x pew..asal cntik..kn kn.... Oke tp yang paling pnting...korg kena la pndai gayakan perhiasan2 niey...supaya kena ngn pakaian yg korg pakai...jgn la pkai kebaya nk ltak belt pulak...x cntik sgt kan...xkena la tue,,,,,oke selamat bergaya.... (+_^) |
Subscribe to:
Posts (Atom)


