Blogger Backgrounds

StalKer Yang SudaH MeNjenGuk Blog CornetOmeto iaLah...


si PEnULiS cOmeL iaLah ELySsA

si  PEnULiS  cOmeL iaLah ELySsA

cornetometo yg comell!!!!!!

cornetometo yg comell!!!!!!
berakhir sudah pencariAN CintaKu.. ^_*

* jOm iKoT ELyssA menGhiTung HaRi !!! (*_*)

moshi-moshi to my cornetometo
if u like it juz be my followers...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers








Thursday 15 December 2011

penGhuJung CintaKu... *_^

emmmm...ariniey tocink2 dgar lagu niey...sumpah best...shukaa sgt......Pasha Ungu penghujung cintaku...Ummm TRy korG hayAti...awak ILY...Lirik Lagu Pasha Feat Adelia - Penghujung Cintaku Lyrics
Lirik Penghujung Cintaku - Adelia ft Pasha Ungu


Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta

Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu

Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu

Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta

Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu

Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu

Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
                                                      Seumur hidupmu



0 1011 follower nk tahu ceciter cornetometo:

Post a Comment

heyllo thanks sudi baca cornetometo....
leave comment ye blogger...
thanks