Blogger Backgrounds

StalKer Yang SudaH MeNjenGuk Blog CornetOmeto iaLah...


si PEnULiS cOmeL iaLah ELySsA

si  PEnULiS  cOmeL iaLah ELySsA

cornetometo yg comell!!!!!!

cornetometo yg comell!!!!!!
berakhir sudah pencariAN CintaKu.. ^_*

* jOm iKoT ELyssA menGhiTung HaRi !!! (*_*)

moshi-moshi to my cornetometo
if u like it juz be my followers...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers








Saturday 22 October 2011

familia zaragoza!!!....

ok sekarang aku nk cecite sal familia aku plak lah kan...
aku ada famely yg besar...mak ayah n asal nye aku ada 8 orang adik beradik..
tapi abg aku da meninggal  sebab sakit kuning mase beby ataupun nama saintifiknye JAUNDISE.
sampai sekarang ma aku masih simpan kain yang balut arwah abg aku tue...nama abg aku yg meninggal tue mohd nur hafiz....aku ingat ag ma aku citew yang masa ma aku beranak kat abg hafiz aku, doktor mang x bg harapan, tapi ma aku tetap doa anak dia selamat. sampai dah teruk sangat sakit kuning abg aku tue..ma aku doa kat ALLAH bg abg hafiz aku dapat hidup lama, sekurangnye 44 hari lepas ma aku pantang. ma aku keje usung abg aku ke klinik jew...abg aku kene suntik kat merata tempat. tp..doa ma aku termakbul, abg aku dapat hidup.tapi mase 44 hari da smpai. abg aku kritikal sgt sakit kuning nye n menghembuskan nafasnya yang terakhir...ma aku redha sekurangnye dye dpat bg sepenuh kasih sayang kat abg aku...n for abg hafiz yang aku sayang...moga abg nanti jadi penyelamat bawak ma ngan abah ke syurga ye...huhu...(jgn ngs tao bace ctew aku niey)...

ok...start aq na introduce my hensome papa...yuhuuu....
niey la ayah aku... nama dye md isa b nawang..
why abah aq mcm chinese look...
memang la sb nenek aku chinese thailand yg beragama islam....


ok,,,niey plak ma aku yg tercantek...sebelum tue aku na tnjuk gmba ma aku mase muda..kat sebelah kanan tu ma aku la..tengah mak cik aku..n kiri tue sepupu dorg....cantekkan ma aku???



niey ma aku sekarang raut wajahnye dah dimamah usia tua,,tapi ng aku ma aku tetap cantek...





niey palk abg aku yg sulung mohd noor azam ngn isteri dye kak lin...

niey gmba da lama da bape taon da...hasil dari perkahwinan dorang aku dapat 3 anak sedara yg comel2 belaka.....


muhammad rafiq naufal..muhammad fariz iqbal n nur aireen raihanna,







niey plak kakak aku no dua,,nor mariana
n suami dye...n ma ngn abah aku...





muhamad hariz zafril buah aty dorg...yg demok...cam mama ngn papa ye...





nie lak abg aku..muhd noor zul izzi ngn isteri tersayang...
niey beby tersayang anak dorang syg nur adawiyyah
ok niey lak abg aku mohd noor riman...yang kai tshirt besa tue,,,
niey lak isteri dye kak sha....

niey lak wadihah,,,,beby gurl yg come niey....

niey kakak aku...nur mariani....si comel kesayangan aku...





ok n sekunk aku plak kan..nur melissa.,

gmba mase aq umo 17 niey.....

ha...lastly adik aku la yg bongsu lam family aku niey,,,nama dye muhammad nur hanis....

k i love my family oke...tyg korg semua...muahhhh...
hehhehhhehhe....abah da umo 71 n ma da umo 60...tapi still kuat..alhamdulilah...
adik sayang semua smpai bila2....moga abah ngn ma sentiasa bahagia n sihat sentiasa..
moga ALLAH panjangkan umo ma ngan abah..

thanks korang sudi bace.....!!!!! ^_^



0 1011 follower nk tahu ceciter cornetometo:

Post a Comment

heyllo thanks sudi baca cornetometo....
leave comment ye blogger...
thanks