Blogger Backgrounds

StalKer Yang SudaH MeNjenGuk Blog CornetOmeto iaLah...


si PEnULiS cOmeL iaLah ELySsA

si  PEnULiS  cOmeL iaLah ELySsA

cornetometo yg comell!!!!!!

cornetometo yg comell!!!!!!
berakhir sudah pencariAN CintaKu.. ^_*

* jOm iKoT ELyssA menGhiTung HaRi !!! (*_*)

moshi-moshi to my cornetometo
if u like it juz be my followers...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers








Saturday 22 October 2011

nape wujud blog baru akue nie ^_^

before this aku penah ada blog...
n aku just  ngan  bestie aku aje..
then  aku private link aku dari sape2 pon...
termasok boyfie aku..
padahal bukan ada ape pon..
tapi aku lebih suka  bercerita ngan member aku aje...
banyak sikitkan bole gosip....
tapi......
sehari tue aku bukak arr blog aku kan...
tetiba da orang maki hamun aku kat link yg da gmba niey...
fuh  berasap pala aku...
na taw kenape???
dia musuh aku....
n aku punya la hide niey dari dye...
ohhhh....aku tataw ne dye dapat aku pnye link...
sengal tol...aku juz delete aku nye blog tue n
sayang wei...
tapi tiap story aku mesti dia komen pedas2...
dengki la tue kan???
skunk mula follow balik kekawan aku..
tapi  ssh kan na carik balik...
n hope menate tue x dpat link aku..
bukan apew aku mls gado ngn orang gile cmto...aq x suke...
tapi lau dye ngaco balik aku kaco la dia balik kan kan....huhuhu....

0 1011 follower nk tahu ceciter cornetometo:

Post a Comment

heyllo thanks sudi baca cornetometo....
leave comment ye blogger...
thanks