Blogger Backgrounds

StalKer Yang SudaH MeNjenGuk Blog CornetOmeto iaLah...


si PEnULiS cOmeL iaLah ELySsA

si  PEnULiS  cOmeL iaLah ELySsA

cornetometo yg comell!!!!!!

cornetometo yg comell!!!!!!
berakhir sudah pencariAN CintaKu.. ^_*

* jOm iKoT ELyssA menGhiTung HaRi !!! (*_*)

moshi-moshi to my cornetometo
if u like it juz be my followers...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers








Friday 13 January 2012

sya x cntek mcm bidadari tp alhamdulilah...... *_+

untuk perempuan sahaja:

Saya tahu saya TIDAK CANTIK..tapi, walaupun saya tidak cantik..saya tetap ada KELEBIHAN :

✿~ Kerana saya tidak cantik..saya tidak jadi MANGSA gangguan lelaki-lelaki yang rosak akhlaknya..
✿~ Kerana saya tidak cantik, saya dapat PELIHARA DIRI saya daripada pandangan bernafsu lelaki yang tidak menjaga pandangannya..
✿~ Kerana saya tidak cantik, saya SELAMAT daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki..
✿~ Kerana saya tidak cantik, saya tidak mendapat FITNAH dan CEMBURU daripada wanita-wanita lain..
✿~ Kerana saya tidak cantik, saya TIDAK MENGHARAPKAN pujian daripada mana-mana lelaki dan wanita..

Dan kerana saya tidak cantik, akhirnya saya menemui "INSAN" yang IKHLAS MENCINTAI saya seadanya.. |


0 1011 follower nk tahu ceciter cornetometo:

Post a Comment

heyllo thanks sudi baca cornetometo....
leave comment ye blogger...
thanks