Blogger Backgrounds

StalKer Yang SudaH MeNjenGuk Blog CornetOmeto iaLah...


si PEnULiS cOmeL iaLah ELySsA

si  PEnULiS  cOmeL iaLah ELySsA

cornetometo yg comell!!!!!!

cornetometo yg comell!!!!!!
berakhir sudah pencariAN CintaKu.. ^_*

* jOm iKoT ELyssA menGhiTung HaRi !!! (*_*)

moshi-moshi to my cornetometo
if u like it juz be my followers...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers








Thursday 24 May 2012

doa untukk mu sayang


arinie hubby wat mnje lak...
col sruh nyanyi smpai tetidooo....
i miss u too....
sbnrny mmg tue yg elyssa buat...3g n melalak tuk dea...
jgn tiru aksi terencat elyssa...
hhhhaha..
lagu niey
en hubby lubly bg kat elyssa...
erkkk........huhuhu

Kau mau apa, pasti kan ku beri 
Kau minta apa, akan aku turuti 
Walau harus aku terlelah dan letih 
Ini demi kamu sayang 

Aku tak akan berhenti 
Menemani dan menyayangimu 
Hingga matahari tak terbit lagi 
Bahkan bila aku mati 
Ku kan berdoa pada ilahi 
Tuk satukan kami disurga nanti 

Taukah kamu apa yang ku pinta 
Di setiap doa sepanjang hariku 
Tuhan tolong aku tolong jaga dia 
Tuhan aku sayang dia 

Aku tak akan berhenti 
Menemani dan menyayangimu 
Hingga matahari tak terbit lagi 
Bahkan bila aku mati 
Ku kan berdoa pada ilahi 
Tuk satukan kami disurga nanti 

(Tuhan tolong aku juga jaga dia, Tuhan akupun sayang dia) 

Aku tak akan berhenti 
Menemani dan menyayangimu 
Hingga matahari tak terbit lagi 
Bahkan bila aku mati 
Ku kan berdoa pada ilahi 
Tuk satukan kami disurga nanti 

0 1011 follower nk tahu ceciter cornetometo:

Post a Comment

heyllo thanks sudi baca cornetometo....
leave comment ye blogger...
thanks